در این سناریوی کنونی، کرونا ویروس در سراسر جهان به شدت گسترش یافته است و اکثریت مردم در سراسر جهان توسط این ویروس آلوده شده اند یا از گسترش بیماری رنج می برند. همه ما اکنون می دانیم که کرونا ویروس فاز پخش جامعه را تصویب کرده است. گسترش جامعه چیست؟ این مرحله ای از ویروس است که پس از آن کنترل گسترش بیماری را دشوار می کند. بنابراین، متخصصان پزشکی در کل جهان تلاش می کنند تا واکسن حیاتی و مناسب را برای مبارزه با گسترش ویروس کشف کنند. با این حال، تا به امروز هیچ موفقیت بزرگی در این زمینه وجود ندارد، هرچند محاکمات واکسن ادامه دارد.

برای جلوگیری از Covid-19 در این موزون، بسیار ضروری است که یک رژیم بهداشتی مناسب برای سیستم ایمنی خوب را دنبال کنید. این می تواند شامل مصرف غذاهای پخته شده سالم و تازه آماده شده باشد و روزانه یا تمرین روزانه را تحریک کند. در عین حال، از آنجا که موارد کروناویروس، یک بیماری مشخص شده توسط اختلالات تنفسی، روز به روز افزایش می یابد، بنابراین نیاز به دستگاه های پشتیبانی اکسیژن مانند طرفداران، دستگاه های اکسیژن ساز و غیره به طور طبیعی مهم است.

https://oxygenator12.blogsky.com/

در کلمات ساده، می توان گفت که دستگاه های اکسیژن ساز وسیله های پزشکی هستند که از طریق لوله ها از طریق لوله ها اکسیژن خالص را از طریق بینی عرضه می کنند. این تجهیزات اکسیژن را از یک منبع گاز متمرکز می کند، نیتروژن را از بین می برد و به این ترتیب یک جریان گاز تولید غنی از اکسیژن را تامین می کند. بنابراین، این برکت برای افرادی که از اختلالات تنفسی رنج می برند، برکت می دهند. این یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و مقرون به صرفه است که به طور گسترده ای در بیمارستان ها استفاده می شود.

در دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل، دوز پالس و جریان مداوم دو تنظیم برای دریافت اکسیژن هستند. حالت دوز پالس که برای روز استفاده می شود، هوا را از طریق کانول به عنوان شما وارد می کند. این نوع دستگاه اکسیژن ساز به روش جمع و جور طراحی شده و با عمر باتری خوب عرضه می شود. با این حال، حالت با جریان مداوم قادر به ارائه جریان هوا منظم از طریق لوله است.