اکسیژن درمانی و استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز مکمل زندگی افراد بیشماری را که با اختلالات تنفسی و بیماریهای مزمن ریوی زندگی می کنند ، بهبود بخشیده است. و با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد غلظت اکسیژن قابل حمل در آفریقای جنوبی و فراتر از آن ، می توانید در حالی که یک زندگی کاملاً مستقل دارید راحت تر نفس بکشید.

دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل دستگاه های پزشکی هستند که به راحتی قابل جابجایی هستند. در حالی که لوازم خانگی بزرگتر آنها معمولاً به طور دائمی به دیوار متصل می شوند ، برای اطمینان از عملکرد مطلوب ، دستگاه قابل حمل را می توان شارژ کرده و سپس با باتری کار کرد.

هنگامی که باتری تمام می شود ، که ممکن است مدت زیادی طول بکشد با توجه به اینکه این باتری ها برای حداکثر استفاده از دستگاه ساخته شده اند ، می توان دستگاه را به سادگی شارژ کرد. برخی از دستگاه ها دارای آداپتور هستند که به شما امکان می دهد هنگام رانندگی از آن استفاده کنید.

دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل برای چه مواردی استفاده می شود؟

هدف اصلی دستگاه اکسیژن ساز جذب هوا و سپس تصفیه آن قبل از انتشار هوا به کاربر ، اطمینان از دریافت اکسیژن سالم و تقریباً خالص است.

هنگامی که دستگاه هوا را پردازش می کند مقدار نیتروژن در اکسیژن بسیار کاهش می یابد ، چیزی که دستیابی به آن بدون استفاده از چنین وسیله ای غیرممکن است.

چگونه می توانید از غلظت اکسیژن ساز خانگی استفاده کنید؟

کسانی که به غلظت اکسیژن احتیاج دارند ، در صورت انتخاب نوع قابل حمل ، از انواع مزایا برخوردار خواهند شد.