اگر به دنبال یک مولد اکسیژن غشایی یا یک ژنراتور اکسیژن هستید ، ما سه خط تولید مختلف برای شما داریم که همگی از فناوری اختصاصی استفاده می کنند.
سیستم های اکسیژن مدولار و غلظت اکسیژن پزشکی منحصر به فرد ما انعطاف پذیری بی نظیری را به شما ارائه می دهند و استانداردهای جدیدی در بازار تعیین کرده اند. محدوده بزرگ تولید کننده اکسیژن برج دوقلو ما دارای اکسیژن قابل اطمینان و کارآمد است.
دامنه کاربرد محصولات ما از اکسیژن برای صنایع غذایی و آشامیدنی گرفته تا اکسیژن پزشکی با کیفیت بالا برای استفاده در مراقبت های ویژه در بیمارستان ها متفاوت است. وقتی برای کاربردهای خاص خود به سیستم تولید گاز سفارشی احتیاج دارید ، اینجا مکانی است که می توانید دریابید چگونه می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.
از دستگاه اکسیژن ساز برای پمپاژ و حفظ جریان هوا در کل زیردریایی استفاده می شود. روش پمپاژ جریان هوا از ژنراتور اکسیژن به بقیه زیر دریایی از طریق منافذ است. تا زمانی که ژنراتور فعال باشد ، دریچه ها اکسیژن را در هر نزدیکی تأمین می کنند.
اکسیژن ساز همچنین می تواند 5 مخزن اکسیژن را در خود نگه دارد که تا زمانی که ژنراتور اکسیژن قدرت دارد ، دوباره پر می شود. در صورت قطع برق ژنراتور ، جریان هوا متوقف می شود و اعضای خدمه موجود (پس از مدتی) خفه می شوند.
اگر بازیکن دارای مخزن اکسیژن به یک ماسک غواصی یا لباس غواصی باشد ، می توانید پس از توقف ژنراتور زنده بمانید. اگرچه این روش فقط خفگی را متوقف می کند ، اما می توان با استفاده از آن زمان کافی برای پخش مجدد ژنراتور را در اختیار بازیکن قرار داد. در صورت آتش سوزی ، اکسیژن ساز خانگی برای خدمه خطری ایجاد می کند ، زیرا در صورت باقی ماندن منفجر می شود ، همراه با هر مخزن اکسیژن ذخیره شده.